Основни  правила:

  • Вежбите можете  да  почнете  да  ги применувате  откако  ќе  ви  одобри  лекарот
  • Секогаш се  вежба  со  бандажирана  рака  или  навлечен  компресивен  ракав  и  ракавица
  • Вежбите се  изведуваат  полека,  ритмички,  во  седечка  положба,  без  оптоварување или  нанадејни движења
  • При вежбањето  не  треба  да  чувствувате  болка  туку лесно истегнување
  • Еднократното вежбање  не  смее  да  трае  подолго  од  25 до 30 минути
  • Вежбајте два  пати  дневно  додека да  ви  се  врати  силата  и  флексибилноста
  • Вежбите се  комбинираат  со  вежби  за  дишење
  • Додека вежбате носете  удобна  и  широка  облека
  • Важна е правилната позиција при  изведување  на  вежбите.

Правилна  позиција

  • Седете на  столицата
  • Главата е во средна  позиција
  • Брадата лесно  исфрлена  напред,  рамената  назад,  грбот  исправен
  • Колената и  колковите се под  агол  од 90  степени,  стопалата на  подлога

Обрнете  внимание  и  задолжително  советувајте  се  со  лекарот  доколку:

  • Чувствувате тежина  во  раката  или  болка  при  вежбањето
  • Раката почне  да  отекува
  • Имате главоболка,  вртоглавица,  заматен  вид,  губите рамнотежа
  • Чувствувате слабост  или  боцкање  во  прстите  или  рацете, паѓате при  вежбањето

Вежбите  за  лимфедем  на  раката  можеме  да  ги  поделиме  во  три  групи:

  1. Основни вежби
  2. Вежби со  топка
  3. Вежби со  стап